1 Ekim 2011 Cumartesi

En sağlam teknolojiler

Bu aralar vaktimi çok fazla teknoloji mağazalarında harcıyorum. Anlamadığım şeyde millet çok kuul dolanıyo. Biz hep bunlarla büyüdük halleri var. Benim ağzım düşüyo. Abi bunu nasıl yaptınız yaaa?! diye kalıyorum. Saklamıyorum da tepkimi. Böyle 3 boyutlu televizyon falan görünce hassktr diyorum düz ve net. O yüzden beni şaşırtan teknolojilerin listesini bi alıyım dedim.
1 numarada taharet musluğu var! Yok lan böyle bişey! Gelmiş geçmiş en iyilere aday. Hep vardı hep olacak ama kim düşünmüş lan!
2 numarada duck hunt var. Zaman zaman bi kaç kişi bi araya gelir bu konuyu konuşuruz. Yok öyle bişey. Neyi nerden ne yapıyosun sen? Bunu bi türkçe açıklayacak olanı zevkle dinleriz. Ama yok öyle bişey lan olmaz imkansız!
Bi diğeri yürüyen merdiven ve hatta yürüyen yol diyorum. Özel bi adı varsa ben bilemicem şu aştide olandan. En hırbo insana kadar herkes onun üstünde ama teknoloji lan o!
Şimdilik bu kadar.

5 yorum :

  1. duck hunt'ı bilmiyorum diye utandım ama hala aratmış deilim gugıldan

    YanıtlaSil
  2. köpekler kuşlar düfek var bi de

    YanıtlaSil
  3. bu dediklerini biz de vay be diyebilseydik keşke zira ben hiçbirini duymadımm ? :)(yürüyen merdiven hariç tabi )

    YanıtlaSil
  4. Ama neden?! Ben çok mu yaşlı kaçtım yoksa çok mu yeni nesil oldum anlamadım!

    YanıtlaSil