12 Ekim 2011 Çarşamba

ay düştüm rezil oldum

Bugün hiç tanımadığım bir arabadan kahrolsun pekaka lanet gelsin tayyep diye indim. Neden hep böyle otostop hayatımız olmak zorunda. Tek istediğim sessiz sakin kızılaya ulaşabilmekti. Ne olurdu sanki memleket nere hangi bölüm diye yaklaşsaydın amca?
Ayrıca yine bugün az kalsındı arkadaşlarım sırtımdan vuruyodu. Hem de ne için! Ne için ama! Küçcük minnacık bi sır için. Neymiş gider söylermişim. BU VAR YA BUUU diye tehtid edermişim. Banane olm söylemicektin ki o zaman. Mesaj atıyom.
Ayrıca yine bugün geçen pazartesi kaçırdığım Japonca dersimin telafisini yapmış oldum bi çırpıda. Herşeyi hiraganayla yazıyoruz sonra beyle bi mala bağlıyoruz bi süre. Herkes bişey heceliyo falan. Çogsel la!

Ve de son olarak BU MUYDU AMA! BU MUYDUU BENİM İSTEDİĞİM! Bİ BAK ALLAŞGINA BU DEĞİLDİ BU! AYLAR YILLAR VERİLEN ADAM BU MUYDU! DEĞİLDİ BU! BU DEĞİLDİ İSTEDİĞİM. Bi de o saç nedir allaşgına ya! BU MUYDU! Futbol sezonu kapandı lan o saç ne O SAÇ NE BU MUYDU!

8 yorum :

  1. yorum tarzını değiştir balım. ne diyosam o.

    YanıtlaSil
  2. aa tabiki. canımın içi o kim ki ya? :/

    YanıtlaSil
  3. ipucu ver bari. baş harfi ne? ağlarım lan :(

    YanıtlaSil
  4. ta'yla başlayan kürfü mü ettin sen bana bozuşuruz!

    YanıtlaSil
  5. Hiç iyi bi takipçi değilsin ama oldu mu şimdi. olmadı. gittim bay.

    YanıtlaSil