11 Ekim 2011 Salı

arabayı diliyle durduran kadın.

Dün akşam otostop çekerken arabasıyla geçip gidenlere sesleniyorum! Hepinizin suratı çizdim bi kenara! 1 saatten fazla soğukta ayakta dikildik! Otobüs desen yok zaten. Hava da soğuk üstüne bi de yağmur yağdı. Baş parmağım koptu gitti lan! Bugün evde hasta yatmamın sebebisiniz. Bi gün gelir arabam olur o zaman bu çizimler yarar işime. Arabana binipte sıçcak halimiz yok. Artık ellerimi 2 dk camdan içeri sokup ısıtmaya bile razıydım. Bi de o bi tane duran arabaya arkadan kornayı basan piç. Ah sen ne piç bi herifsin. Suratına suratına küfrettik orda. Böyle böyle sinirden kudurma olayını yaşadık.

2 yorum :

  1. Kangomla geçiyor olsaydım kasaya atardım sizi. Kasada seyahati de çocuklarınıza anlatırdınız. Anı olurdu. Ben de çocuklarıma "oolum ben kasaya kız attım zamanında" derdim, yalan da olmazdı.

    YanıtlaSil
  2. Kepçeyle gelsenizde olur abi. Çok büyük hayallerimiz var.

    YanıtlaSil