26 Eylül 2011 Pazartesi

pardon döneğ vağ mı?

Kızılay'da bi yer var. Anlamıyoruz neden var! Ne yapıyosunuz orda? Amaç nedir? Ne zaman yanından geçsek herkes elinde bi çay kahve takılıyo! Abi napıyonuz siz burda diye yanlarına sokulucam bi gün! Ama bi de oraya afiş asmışlar. Genç bi arkadaşımız var şöyle. Kendisini evleneceklerim listesine attım. O afişi de yıllardır kaldırıcaklar da bence benim hevesim kırılmasın diye tutuyolar. Nerde bu edem?
Bi de bugün otostop çekmeyi unutmuşum resmen ne tarafa gidiyosunuz diceğime Kızılaya gidiyo musunuz? dedim Ah o an cam kırılması yaşadık bir sürü. Edem evet diyince o zaman sağolun demeyi de unuttum ve bindik. Tey tey ankara havaları baktık gitmez 2 numara çevirip nizamiyede indik. Sonra başka bi arabaya bindik ve iş bulduk la! Biraz kasıyım da tabletimi "250 lira haftalığınız olur" dedi. Şaka mısın? Aylığım o benim. Hadi bay.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder