23 Eylül 2011 Cuma

İngilizler hep evine alıyo öyle böyle değil


Bu ara izlediğim en iyi animeler, Ao No Exorcist ve Deadman Wonderland diyorum. Ao No Exorcist'i öyle bi yerde bitirdiler ki "neden?" dedim! Ama DW için "ne yapıyosunuz olm?" diyorum. Orda bitiyo mu öyle? Hani hiç bişey açıklamıyonüz? Mangasına bulaştırmayın beni sayın yapımcılar. Bi ikinci sezon bi ova bi bişey ya.
Bi de bişey daha diyim NEDEN? Neden dünyayı hep 13 14 yaşındaki çocuklara kurtarıttırıyosunuz?  Bu kelimenin doğrusunu bulamadım şu an. En azından bi lise son yapın bişey yapın! İzliyoruz izliyoruz çat herif ergenin tekiymiş aslında. Olmuyo böyle. Görüşürüz.

2 yorum :

  1. DW'nin sonunu resmen en güzel yerinde bitirmişler. Ha ? dedim orda bitti. Shiro'nun o adam olacağı ve en sonunda söykediği şarkıda nasıl monitöre yapıştım anlatamam :D
    Diğer animeyede daha başlayamadım peh ! .d

    bu arada Dw'nin mangasına başla. animesi, mangasına göre fıss yani :D

    YanıtlaSil
  2. EN güzel yerinde ki nasıl!
    Tam Ganta adam gibi eli kan tutar olmuştu gücünü farketmişti çocuk kendini bulmuştu ya!
    Ya şimdi mangasını başlasam mı diyorum ama sonra bunu devam ettiricekler tüm heycanım yiticek gidicek ondan tırsıyorum :D

    Ao no Exorcist'e başla mutlaka! Ölürsün rin okumura rin okumura diye :D O da çok pis yerde bitti beklemeye dayanamicim.

    YanıtlaSil