6 Ağustos 2011 Cumartesi

siktusemra

Dün  akşam yaşanan müthiş macerayı aktarmak istiyorum. Özetle "bak ablalar tiyatro yapıyo"ydu olay. Harry Potter'a gidebildik sonunda. Ama ne gittik. Ne layıkıylan son görevimizi yerine getirdik! Kumaş alıp cüppeleri diktik, gryffindor armalarını hazırladık, odun topladık asa yaptık. Ben kadrosuzluktan malesefkine önden heri arkadan snape olmuştum. Hatta bizzat harrynin lilly ve voldemorttan olma kardeşi Varry'ydim. Tığçe Ron oldu turuncu saç itibariyle. Bir Deligözümüz ve Bellatrix Lestrange'ımız vardı ki oooofoo. Fotoğraf koyamıyorum da şimdi koyunca o mohteşemlik ortaya çıkar. Deligözün bastonu olsun o şortu botları montusu ve gözü herşeyiyle tam. Bellatrix saç kıyafet asa coşmuş. Evde toplanmış hazırlıkları yaparken bilet ayırtmadığımızı farkettik mal mıyız ki. 9 buçuğa ayırttık tam dedim o zaman 8de çıkılacak saat 8miş zaten. Tığçenin babası arandı. Son hazırlıklarla koşarak çıkıldı. Aksilik ki trafik ossun yol çalışması olsun 9 çeyrekte inebildik. Ankamalldaki o koşuşturma. O tiplerle o cüppelerle. herkesin şoka uğraması tiyatro sanması. Zaten herşey bi yana uçuşyo bi de onları toparlama çabası. Sonra biletleri aldık. Gittik kapıdan giricez adam siz kimsiniz didi. Merhaba efenim ben heri bellatrixsi tanışmalar. Salona girdiğimizdeki o sessizlik. Fırsattan istifade macalay calkinledim.
Film başlayınca bütün tüylerimiz havaya kalktı ama ne yapıyosunuz yaa? Yine çok tepkisiz bi salondaydık zaten. vala kırabilirim ağzınızı burnunuzu. önceki filmde de hedwig ölünce çığlık atmadınız. Yanımda tığçe olmasa kimle hıh hıhhıhlayacaktım ron her çıktığında. 4ümüzde snape öldüğünde ağla ağla be! Sonra bi de aha dedim lan resmen son bi bitti çocukluk gençlik dedim ona üzüldüm. Tığçeye dedim önümüzde koca bi hayat var ne yapacığız dedim. O göt suratlı bi ölmedi ya. Sen koskoca voldemort sen kii o karizmatikliğinle el kadar bebeye yenildin. hadi asanla öldüremiyosun tekmelerle dal çocuğum ama. Filmin en karizmatiği tabi ki de rondan sonra nevilledı. Direk o yaralı sakat halini görünce hıh hıh hıhhıı be. Bu fanlığımı daha fazla sürdürmek isterdim ama çıkmam gerek. Bi posta da fotoğraf koyunca yazıcam. bay.

2 yorum :

  1. vallahi bu post fotosuz yarım olmuş! çok merak ettim ben :)

    YanıtlaSil