15 Ağustos 2011 Pazartesi

seni bu hayattan çekip çıkarıcam

Dün akşam kardeşim kapımı çaldı çok acil bişey sormam lazım diye. Gittim baktım "fesbuk alıcam bana e-posta lazım" didi. Oğlum 6 yaşındasın lan! Nası bi arkadaş grubun var ki seni facebook.com, yazıp kayıt formundaki tüm boşluklara "barış" yazıcak kadar etkilediler. Ben seni bu yaşta facebook al da "harikayım" pozları koy diye mi yetiştirdim! Önce o dönemi atlatacaksın. "harikayım" pozlarını evde kendi kendine vereceksin. Yayınlama hakkını elinden alan birileri olmazsa ilerde pişman olursun. Tıpkısı  liseden mezun olan erkeklere üniversiteye geçişte 1 yıl mecburi ara verilmesi gerektiği gibi. Çünkü o saç uzatma dönemini yaşamaları bi heves almaları lazım. O tam ense hizasındaki uzayaduran saçla üniversiteye gelinmemesi gerektiğini anlamaları lazım. İşte ben seni bunlara hazırlıyorum yavaştan sen fesbuk alıcam diye geliyosun güzel kardeşim. Görüşürüz.

4 yorum :

  1. Merhaba, ben de sizi kendi bloğuma beklerim!:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben sizi kendi blogumda beklemiyorum :)
    benim de kuzenim var, velet facebook almış, bana naber yazıyo el kadarsın sen ya. üniversiteye kadar evimde bilgisayar yoktu benim, şimdi bu çocukların daha ilkokuldayken sosyal medyaya dalması bana garip geliyor.

    YanıtlaSil
  3. merhaba ben sizi evime ramen yemeye bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. @deniz gelinir.
    @jano bence yine şanslılar o yonja dönemlerine rastlamadılar yoksa kişilikleri çok değişirdi önünü alamazdık he.
    @olric hala ramen yemeye bekleniyorum :) ne zamandır yemedim ama biz gyoza işine giricez bi ara :)

    YanıtlaSil