21 Ağustos 2011 Pazar

Sadece koklayacaktı arkadaşım ya.

Rüyamdaki tsunamiler geri döndü! Resmen bu yüzden en en en fobim şey lan şu tsunami. Bu sefer bi rüyada 2 tane tsunami yaşamak gibi bişey yaşadım. Artarak geldi yani. Biri oturduğumuz bu sitede gerçekleşiyo. Ankaraydı halbuki. Sitenin etrafı baya baya su tankerleriyle mi ne çevriliymişte. Bunların hepsi patlıyo. Kaçışmalar bilmem ne. Çok alakasız biri ölüp çok alakasız biri ağlıyo arkasından. Bunun ertesi annem japonyaya gidiyo. Bizde babamla ziyarete gidiyoruz. Rüyaların zaman pratikliğini kullanıp karar verdiğimizin akşamı japonyadayız. Ayak bastığımız an şööyle bir gökdelenler yere yapışıp kalkıyo deprem sebebiyle. Sonra üstüne üstüne bi dalga. Ya bak diyorum sonum tsunamiden olucak olum benim. Bu kadar da olmaz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder