11 Ağustos 2011 Perşembe

okaaasaaaan, haruhi beni dinlemiyo!

Veee ouran high school bu sabah izlenebildi! Zaten ölüyoduk gelsin izleyelim diye. Tamaki den yana ço üzülmüştük. Hana kimideki o hali ama o çocuğun. Götünden çıkıyodu lan milletin, elleri havada manyak!
Sonra atashinchi no danshi de bi itildik. Yeşil far yeşil oje bi insan oldun ne oldun. Sonra bi baktık tamakiyi bu yamamotoya oynatıyolar. Ah dedik vah dedik. Tamam iyi de tamakiye olmadı dedik. En büyük endişemiz o mantar odası oluştururken ki köpeksi bakışları nasıl yakalıcaktı bu çocuk. Sonracıma işte bu sabah bi yandan evi toplayıp (taşınma mevzusu) bi yandan izledik. Sıçtık la! Tam tamakiymişin dedik. Ikuta toma oynasaymış diye olan şüpheler gitti orda bu salak bi haruuuhiiii diye bağırınca. AMA O hikari kaoru ne lan! Zaten gay olucaklar bari adam gibi bişey seçin allaşgınıza! 
Hanikunun şekerliği. Dağıtırım ağzını burnunu. Ama milletin üstüne atlama oğlum. Küçültüyolar seni haberin yok nolur lan tüm midem kalkıyo.
Ne zamandır komik bişeyler izlememiştik böyle cuk diye oldu.

4 yorum :

  1. dizisinin çekildiğini bilmiyordum, hemen izlemeli,teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. animesini aratmıyo izlemelisin gerçekten :)

    YanıtlaSil
  3. evet o kadar aratmıyo ki birebir 23 dk sürüyo...şaşkınım :D ama çocuk da biraz daha Tamaki yakışıklılığı olaymış iyiymiş...yoksa maşallah iyi oynuyo..
    hele de effektleri müthiş yapmışlar :)) ben de beğendim.

    YanıtlaSil
  4. Evet ilk hayal kırıklığımızdı zaten o :D Ama bütün babacan halleri, prens ayaklarına yatması bu kadar mı güzel olur ya :)
    Sürekli yeni bölümü beklemek zor geliyo resmen.

    YanıtlaSil