15 Ağustos 2011 Pazartesi

insan annesinden hiç beklemiyo

Dün bahsettiğim o tişört bugün trajik bi şekilde üstümde parçalandı. Sabah kalktım üstümde tişört elimde çatal iğnelerle annemin yanına gittim. Yırttığı parça yüzünden tutturmak gerekiyodu. Şunları taksana didim. Takarken söylenmeye başladı at artık şunu diye. Atmıcam dedim atmıcam anne. Bi anda gözleri golf topu kadar oldu. Ne olduğunu anlayamadan saldırdı. RESMEN SALDIRDI LAN. Tutamadım parçaladı manyak! İnat ettim kalan kısmını wilma çakmaktaşmışcasına bağladım. Bi süre sonra onu da parçaladı. Artık kapım kilitli oturucam lan! Ya benimsin ya kara toprağınsın yaptı bana!

4 yorum :

  1. okurken uzun süredir giydiğim (uzun süre: 8+ yıl) tişörtüm geldi aklıma. annemin yırttığını hayal etmeye çalıştım, edemedim gözlerim doldu.
    o turuncusu soldukça sevilen, yakası eskidikçe daha da sevilen tişörtümü toz bezi olmak üzere annemin ellerinde görseydim golf topuna karşılık gözlerimi tenis topu kadar börtletip saldırırdım heralde.

    geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  2. Çok fena.. Öyle eski ve özel şeylerin değerini anlatamıyoruz maalesef. Geçmişler olsun..

    YanıtlaSil
  3. @queen's choice temem düşüniyim biraz :)

    @googhan umarım aynı şeyleri sende yaşamazsın kalbim çok kırık bi yanım eksik resmen. Bi de 1 yıldır yıkanmayan tişörtüm var canım o benim sıra ona gelir diye çok derinlere tıktım.

    @mrv. natural teşekkür ettim :)

    YanıtlaSil