27 Ağustos 2011 Cumartesi

içimi çırptın anam!

Dışarı yürüyüşe çıktımdı.Evde kimse yo, ananemlere gittiler de tatil için. Neyse anneme teek tek ellerimlen işleyerekten bir oyunun bilgisayara nasıl yükleneceğini yazdım verdim gitmeden önce. Kardeşim tabi olay. Annem aradı dolanırken. Crack nasıl yapıcakmış. Halbuki kağıtta yazmışım :) eheheheh. Anlatıyorum yine teek teek level düşerek. 15 dk çığlık çığlığa yolda anlattım. Olması gereken dosya yok ortada. Bulamıyo. Sonra dedim ki ah anneem dedim ki "OYUNU KURDUN MU?" akira şak. Hayır tabi ki. Kendi tarzında önce crackle başlamak istemiş. Neyse kur öyle gel dedim. 5dk sonra tekrar arama. Cd key bulamıyo. Halbuki teek teek hangi dosyada olduğunu yazmışım. Anlattım tamam dedi. 2dk geçmeden. Şifreyi yazdım "back" e bastım dedi .ÇÜŞ AMA. ne yapıyon neeeee!!!! Ağladım lan içime içime allasen.

3 yorum :

  1. tamda ayşegül-samadan beklendiği gbi

    YanıtlaSil
  2. çok güldüm çok yarıldım ve şiiimdi sen de bittiin:)

    crackle başlamak istiyorum ben de hep ya:)

    YanıtlaSil