15 Ağustos 2011 Pazartesi

gollum ana

Beğenmediği bişeyi yer bezi yapmaya çalışan anne zihniyeti çok kötü bi kere. Evde giymeyi çok sevdiğim bi tişört var. Ne kadar boya dökülsede üstüne giyiyorum. Geçenlerde kardeşimin gazabına uğrayıp baya bı yırtık aldı. Devam ettim giymeye. Bi kaç gün önce de kenara ayırdım dolapta dikerim diye. Bugün bi baktım sökülen kısmı çekip alınmış hunharca. Amacın en didim. Ben onu yer bezi yapıcam dedi. Tişört benimdi galiba anne ama. Neyin kafasındasın çözemedim de.

2 yorum :

  1. annelerin hepsi aynı sanırım. yakın zamanda en sevdiğim, yırtık, sökük olmasına rağmen sürekli giydiğim gömleğimi kesmiş biçmiş yer bezi yapmış. çok üzüldüm.

    YanıtlaSil
  2. bu çok komik. yani ilkokul çocuğu tepkisi veriyorum ama gollum ana falan. içimde şunlar oluyor: djfhdfjdhdjfhdj

    YanıtlaSil