27 Ağustos 2011 Cumartesi

canım yapamadın galiba ya

Evin boşluğunu fırsat bilip ramen yaptım. Sabah gittim markete orası açıldığından beri 2 tane noodle vardı. Bi gittim hala 2 tane noodle var. Aldım birini. Sebzelerini tavıklarını aldım.
Böyle başladım böyle de bitirdim. Sonra yedim aman çogsel oldu nehehe. Soya sosuna gömdüm! Ama şimdi ben evde olmıcam kaç gün kim yicek lan koca bi tencere var. bay.

8 yorum :

  1. oha şahane ya nası yapılır bilmiyom ama ben nudılı koyayım insanın canı çekiyii.

    YanıtlaSil
  2. nereye koyuyom diyetteyim( of. canımdan bezdim

    YanıtlaSil
  3. neheey biliyöm çogsel oldu :B

    gasilciğüm ben de diyetteyim ama yiyom nihaha.

    YanıtlaSil
  4. resmi kopyalayıp yapıştırdım, zayıflayınca ilk bu noodle olayını ve brovni olayını yiyiceğm:)

    YanıtlaSil