25 Ağustos 2011 Perşembe

bundan iniş yok!

Şu gördüğünüz bebek bizim hayallerimizin arabasıdır. 3 5 milyara alırsın hayallerimiz de o derece küçüktür. Yok lan diğerleri baya büyük aslında şöyle bi düşününce. Neyse. Dün tığçeylen yürüyoruz yolda gördük bi tane yine lada niva. Aktı tükürükler aktı. Hılolıııpş sesleriyle yere değmeden toplamaya çalıştık. Sonra dedi ki "olm tek kapılıymış lan geçen babamlağğğıkkonğğa"  HOOOOOŞŞŞŞŞTT  diye bağırdım. Hiç beklemiyodum. Akira şaak.  Aradım bulamadım. Bildiğin tek kapı. Ah dediim vaah dedim gitti tüm hayaller. Okulda otostopırları toplıcaktık arkaya doluşturucaktık negsel dedim. Şimdi nolucak ama! Tığçeyi indir çocukları bindir tığçeyi bindir mi olucak dedim. Sonra dedik gençler bindiniz ama aslında bu arabadan inilmiyo  deriz dedik. Biz 72de bindik öyle tur atıp duruyoduk ilk arkadaşlarımızsınız mı diceok dedik. Bunlar konuşulurken tek kapılı olmasının acısı dindi yavaştan. Oha karpuz koktu odama odama dışardan :( Babama vermiyolar lan karpuz! Ne zaman baba neden karpuz almıyon sen desem "çocuk vermedi" diyo. NEDEN VERMİYONUZ LAN BABAMA KARPUZ!

5 yorum :