26 Temmuz 2011 Salı

Haluk bilginer bagirmasi.

Dedim ki kendime, bu sefillliik nereyee kadaaaar? Bu gecim derdinin pesindelik nereye kadaaaaar? Kendine bi tshirt bile alamayacak misin seeeeen? dedim. Sonra söyle devam ettim, bir ciktiya 20 lira verirken icin daha ne kadar titreyeceeek? Daha kac kisinin eline bicak saplayip tezgaha mihlicaksiiiiiinn? dedim. Ondan sonracima, daha ne kadar ordan burdan evine ekmek, meyve toplicaksiiiin? Nihat doganin ortaokula kada piskuitle beslenmesiyle ulastigi sonucu mu hedefliyosuuuuuun? dedim. Sonra da ev hayatima artik burda bi son vermem gerektigine karar verdim. Burda degil de eyluldeki tatilimizden sonra. Bundan sonraki hayatimda kafa rahat yasamanin guzelliklerini yasicam efenim. Surda kalmis 2 yilim ya da 3 belki de 4 tamam, o yillari rahat geciriyim lan!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder