29 Temmuz 2011 Cuma

Canım çöldeyim sonra dönücem

Dün  tığçenin ankaraya gelmesiyle ben de kendi evime geçtim. Buluştugumuzda ağzını yüzünü kırdım. Çok ilginç sesler çıkardım. Ayaklarındaki ojeyi farkedince yere yattım. Eve gidene kadar katıdan gaz hale geçmiştik zaten. Mal gibi yayıldık aylardır görüşmemenin ve evde olamamanın acısını çıkarırcasına. Bana telden heripotır gözlüğü yapmış mal. Deriye enjekte edilebilir bişeydi. Bi suru de odun toplamış asa yapıcaz diye masanın üstü odun dolu. Sonra çıktık kızılaya gittik alacaklar alındı yenecekler yendi hehe. Eve gece 12ye doğru vardığımızda yine mal gibi yatmayı planlarken bi baktık böcek basmış. Abi kocaman anteni var yemin ediyorum sen o antenleri oynatmasan ben sana ne istiyosan vericem lan! Makasla saldırmayı düşündük antenleri keselim önce diye. Piço uçunca götümüz tavana yapıştı o an. Tehlike artmıştı. Sonra arkadan saldırmaya çalışan 2 böcek daha gördük. Öldürdük ama anladık ki öldüğüne emin olmadan asla arkanı dönme. Ölmemiş! onu bulduk öldürdük. Antenliden kurtulamayınca balkona çıktık. Baya vakit orda geçirdik. Orda da bi böcek baskınına  uğraynca içeri girdik ki antenliyi gördük. Yavaşlatmak için üstüne camsil sıktım. Tığçede terliği yetirdi götkılına. Sonra bir sarıldık bir sarıldık kız çığlıklarıyla. Sabah 3e doğru yattık. Sıcaktan 7ye kadar uyuyamadık. Sonra uyuduk sinirle kalktık. Şimdi de kına gecesine gidiyoruz olum kına gecesi lan. Onu da yazıcam ama hazırlanmam lazım şimdi. Elimize şimşek şeklinde kına yakmayı planladık bi ilk olsun hayatımızda dedik bay.

1 yorum :