26 Temmuz 2011 Salı

Astronot

Cok magdur bi insan oldum. Ne laptopim var ne tabletim. Duyularimi kaybetmeye baslicam lan yakinda bu eksiklikler yuzunden. Butun ucak kazasi raporlarini ezberledim. Amazonda da bi kac hafta yasayabilecek seviyeye ulastim. Sonra gordum ki gecmis zamanlarin mennani yine dunya iticisi lanet bi rol kapmis kendine. Bi de hayatimda ilk defa 11880 reklamlarini canli canli izledim. Pisman misin desen, yok degilim yani icimdeki bastirilmis olan nefret duygulari cikti ortaya ve cikadurmakta. Amy winehouse öldü cunku bi de sonra. Üzüldün mü dersen, yüü hayatimda bisey degismedi. 27 den bahseden insandan tiksinilen anlar yasadim sadece. Bu kadar gerilimlerimin ustune rüyamda ortasonda sinifta kaldigimi gördüm. 20sine gelmis ortason mu okuyosun dedirtmem dedim. Olum ben cok sıkıldım gidiyöm bay.

1 yorum :

  1. Ben de rüyamda kendimi keloğlan olarak gördüm. Bu bir ihtar mı bana acaba.ben hep kendimi Yourbrainer olarak tanımlardım da !

    YanıtlaSil