30 Temmuz 2011 Cumartesi

Ağzı akıyo onun gel bu tarafa

Dün akşam kına olayına katılmış bulunmaktayız. Çevre teyzelerin inceleyen bakışları altında dikkat çekmeyecek bi yere pıstık. Tığçe bi tane teyzeye "dostum sorunun ne?" dememek için tuttu hep kendini. Gelin Ceyda da bize bakıp bakıp gülme püskürmesini sakladı herkesten. Bi kere ben hayatımda hiç bu kadar "gel" i bi arada görmedim. Bütün geller bize karşı birleşti oynamamız için. Naz mı yapıyoruz arkadaşım sanki, istesek kendi figürlerimizle boşaltabiliriz orayı.  Zaten en başta bi teyze beni kolumdan tutup sürüklemeye başladı. Tıııgcee gidiyooomm beeeen diye caresizce seslendim. Bi ara birini kurban ettikleri ayinsel bi şey yaşandı. Ateş yakıldı yüründü. Kesin birini yaktılar dedik. Kına ortaya çıkınca birazcık kaptık bizde. Kuytu köşemize çekilip tel tokayla şimşek şeysi olarak çizdik elimize. İçimizde kalmasın dedik.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder