22 Temmuz 2011 Cuma

adam işi biliyo

Şu zor zamanlarımda game of thrones diyorum ben. Küçücük telefon ekranından izlemiş olsam da beni aldı böyle çarşafa sarıp duvardan duvara vurdu. Klişe yapmam gerekirse "oturdum bi gecede bitirdim ağbi." Hatta bi klişe daha sibel kekilli vardı lan dizide. Bi tane yorum okudum ben bunla ilgili sıçtım. Adam demişki "osmanlı torunlarının geldiği hale bak" gibi bişey. Hay seni godoş yaa. Allasen rus hatundan geçiliyomuymuştu acaba osmanlı sarayları da. Haremleri götümün keyfine vardı sanki FALAN daha gideri var. İzlemeyip izleyecek olan varsa çok köklü spoiler geliyo ona göre. SEAN BEAN sözüm sana, ne yapıyosun sen güzel abim ya neden sen ölüp duruyosun ki böyle tam fantastik bi role girmişken. Hobaa bizim adam varmış la dur izleyek demişken kellene ne el sürdürüyosun olm? Bundan sonra ölmeyeceksen izliyorum.Görüşürüz.

2 yorum :

  1. aynen bu ara herkez bu diziyi seviyo ve izliyo, bende daha yeni yazdım bi post ;) hoşş

    YanıtlaSil
  2. onu ben de anlamadım niye ölüyo lazımsın adamım lazımsın şampiyon..

    YanıtlaSil