11 Haziran 2011 Cumartesi

yamulyöööaarrrrüüoom

Kendime artık bi telefon almaya karar verdim. Bu işe girmeye hiç niyetim yoktu aslında ama artık kullandığım telefon 24 saatin 20 saatini kendi kendini kapatıp açarak geçirdiği için mecbur kaldım. Almışken de kullanmaktan nefret etmiceğim bişey alıyım diyorum. Bi bokta anlamıyorum ama işte o işden. Bi de bi animasyona başladım tam da şu an. Çok işin içinden çıkılmaz bi bok gibi görünüyo ama hadi bakalım. Yapıcak bişeyim yok zaten. Neyse bay o zaman.

4 yorum :

  1. android 2.2 işletim sistemine sahip dokunmatik bir telefon almanı öneririm ozaman. not: eski bi teknosa çalışanıyım :D

    YanıtlaSil
  2. valla bence de android al, ben symbian aldım herkes acıyor, neeedeeen diyor, feryat ediyor. Oysa mis gibi n95. Sen android al, benim yaşadıklarımı yaşama:)

    YanıtlaSil
  3. Temem sağolun :) şimdi bu bilgiler ışığında aydınlanmaya gidiyorum!

    YanıtlaSil
  4. not 2: andorid kullanıyorum her türlü yazılım desteği sağlarım :))

    YanıtlaSil