17 Haziran 2011 Cuma

üzüyo hala :')

Asya dizi-film camiasına öyle bi daldım ki Hollywood'a dönüş yapamıyorum. İçimden gelmiyo. Kötü geliyo lan artık onlar. Bi araya sıkıştırsam iyi olur aslında. Ama bu ara çok daldım lan dram dram. Öeh! Yine şimdi içinde hayat sevinci olan şeyler izliyorum. Buna da sorry, i love you'yu izledikten sonra karar verdim. Karar vermedim hatta dahasını bünyem kaldırmadı. Dizi boyu ekranı göremedim lan resmen. Zaten ilk bölümde ölümden dönen bi adam varsa ne bekliyosun yani. Kesinlikle ağlatılmaması gereken bi edemsin! Aşağıda yangında öncelikli kurtarılıcak olan adam bu, bilmeyenler için.AĞLATMAYIN! Şu sahnede oooüüyyuyauuv! Nasıl bak tüylerim mahvoldu be! Çıksın aklımdan diye çok mutluluklu sevimli şeyler izliyorum. Oha çok kötü olum yine ağlıcam bay.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder