17 Haziran 2011 Cuma

nerdeğsin

Küçükken calipponun limonlusu vardı ya neden yok artık!1!!!!>!!! Bi keresinde büfede calippo arıyodum amca artık o üretilmiyo demişti de 3dk trajik bakışma yaşamıştık. Sakın öyle bişey olmasın sakın!

2 yorum :

  1. dün calipponun portakallısını bulana kadar canım çıktı neredeyse 10 bakkal, market dolaştım en sonunda buldum portakallısı bile zor bulunuyor burlarda :(

    YanıtlaSil
  2. Oha tehlikenin farkında mısınız? Resmen bir kuşak sona eriyor!!1q!!!1!

    YanıtlaSil