29 Haziran 2011 Çarşamba

Merhaba güneş merhaba

Çok rahatsız edici rüyalar görüyorum. Geçenlerde rokçu bi amcayla kuran okuyodum. Amca dedim ben din uğruna osturmam bile sen ne yapıyosun? Sonra ordan bi kaç koreli bana yazıyomuş. Geldi biri şiir okudu süphaneke bölündü. Bugün de bi grup toplanmışız çeşitli aktiviteler içindeyiz. Ne olduğunu hatırlayamadım şimdi. Bi seçim otobüsü geçiyo bize sataşıyo. Bildiğin sataşıyo. İçinden kırmızı çeketli bi teyze iniyo. Atarlı küfürler savuruyo. Tam gidicekken ben ensesine yapışıyorum. Sen misin bize bunları diyen. Ağız burun dalıyorum. Baya işkencelerden sonra yolluyoruz. Yolda giderken para buluyorum. En çok sevindiğim olaylardan biriyken rüyada iyice coşuyorum. Paranın iki tarafı da tura. Bakıyorum bi yerinde de JAPAN yazıyo. Hallah diyorum capan parası buldum. Sonra gidiyorum okula ama ortasondayım nedense eşşek kadar halimle. "Yerde para bulmak; çok önemli olmayan bir hastalık geçirileceğine" "paraya rastladigini gören kimse için, mesakkat ve usançliktir." "Para bulmak, şansının iyi olacağına ve zengin olunacağına işarettir." Ben demedim o dedi.

4 yorum :

  1. Peara bulmak gönül zenginliğine kavuşmak demektir. Dikkat edelim yeni şeyler olabilir hayatında..

    YanıtlaSil
  2. Bu arada;

    Enfes bir müzik eşliğinde
    "Yaşamak için umut etmek gerek.."
    yazımızı birlikte okuyalım.

    Keyif kahvelerimiz de hazır bekliyor..
    Arzu ederseniz yerimdeyim.
    Sizi sayfama beklerim..
    Onurlandırmış olursunuz..

    http://mefkuremiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. kıçın açıkta kalmış arkadaş :)

    YanıtlaSil
  4. gül gül öldüm rüyaya :D

    YanıtlaSil