19 Haziran 2011 Pazar

gürbüz edem

Yine işsiziz ya :') Hiç bulamiyöz, bulup kaybediyoz. Bugün gittik konuşmaya. Bizi a harfiyle başlayan bi alışveriş merkezine yolladılar gürbüz beyi görmeye. Ama gerçekten adını bilmiyolar mekanın, unutulmuş. Gittik çukurambarda a harfiyle başlayan alışveriş merkezi arıyoruz. Tebi ki de armada değil hehe :) En sonunda bulduk çıktık büroya. Tam bir gürbüz! Demiştik kesin kel şişko bildiğin öyleydi. Oturduk. hoşgeldiniz hoşgeldiniz. İçerde bi kaç tane daha çalışan vardı. Tanışmalar. Bölümler. Grafik, seramik. Başladı sanatı övmeye. Sonra bi anda randımanı düştü. İnsanlık anıtına getirdi konuyu. Vay effendim oraya dikmişin betonları, vay ermeni benim kardeşimmiymiş vay ben ne yapayım. HÖLLEEEYY. Coştu gittik önünü alamadık. Laf dinlemiyo da. Sonra tamam sanat yapıyosun da diyip gerisi çok uymayan cümleler kurdu. Cevap veriyosun ya yoh ben onu demiyorum efenimler. Dedik ulan benim hocam bişeye bu sanattır bu sanat değildir demezken sana noluyo? Git bak didim o zaman egolara asılan afişler çogsel. Sonra telefonu çaldı bunu geliyorum dedi. Bekledik biraz sonra gidiyoruz dedik gittik. HÖÖEF. O sinirle o kadar yol ya!

2 yorum :

  1. http://www.kha.com.tr/images_up/7427-bal-kasar-flash.jpg

    YanıtlaSil
  2. madem şişko, bal ve kaşar yakışır ona. gönderiniz.

    YanıtlaSil