15 Haziran 2011 Çarşamba

Evimi özledim lan! Yaz sonu çıkıcağımız "arabayla turla bebeyim" tatili için para biriktirmek adına hala annemlerdeyim. Alakasıysa şu; ekstra bi harcama yapmıyorum burda. Ama bu hafta bi dönmeyi düşünüyorum eve. Herkes bi yerlere gitti zaten evde oturur dizi film anime gömerim. Tatilimin 2nci haftasında da durum bu başka yaptığım iş yok. Biraz dinlenmeden sonra da iş bulıyım artık eh.
Bi de şu kan tadı gitmiyo ağzımdan. Kendimi de dişçiye çok dramatik şarkılarla gönderdim. İşte fon müzik adamım yok ki çok deli klipler oluşturabileyim. Lan ama dişçi amca ço tatlıydı. Bayıldım herife. Resmen küçük çocuk olsam da beni şekerle gönderse diye düşündüm bi ara.
Kardeşim de çok sıkı trajediler yaratabilen bi çocuk bence. Bugün bişey oldu babama sinirlendim. Bu bebe de "baba herkes senden bıktı. üzülme ben senden hiç bıkmam." dedi. Ne yapıyyosun gerizekalı ya?
Bi deeee yangında öncelikli kurtarılacaklarımdansın. Yaralı lan vuh!

4 yorum :

  1. Biz de 4 yaşam formuyla minibüs kiralayıp karadeniz turu yapma planlarındayız. Bence karadenizle ilgilenirseniz birleştirelim planları! :D
    Bi de dişçilerle ilgili çok kötü anılarım var. En son 2 yıl önce gittim uyuşturulmadan kanal tedavisi yaptı. EVET UYUŞTURMADAN! Sanırım kolumu kesse daha az acırdı. Dolgum düştü, nası travma yarattıysa 3 aydır gidemiyorum.
    Bi de kardeşini bizimkilere evlatlık vermeyi düşünürsen hemen ulaş bana.
    Bi de bence penguenler japon.

    YanıtlaSil
  2. @Karadenizle fazla içli dışlı bi topluluk olarak bir yazımızı da aşşağlarda geçirmeyi planlıyoruz :D
    Oğlum nasıl uyuşturmadan lan???!?!?!?1 neyin kafası acaba o? NASIL UYUŞTURMADAN YA! Oha içim cızladı yazık lan!
    Kardeşim konusunda bi daha bi daha ve bi daha düşün.
    Bi de çoşirin lan ehe!

    YanıtlaSil
  3. Ben hiç gitmedim karadenize. Anca Şile falan sakghaksjhdg.
    Bildiğin uyuşturmadan. En son o "bzzzzt" eden aleti dilimle itmeye çalıştığımı hatırlıyorum. Parçalasa dilimi daha az acıcakmış gibi hissediyodum:D
    Bi ara Ankara'ya gelcem, sen görüşmek istemesen bile kardeşini yollarsan sevinirim, o derece asljdgkhajlkshdg.

    YanıtlaSil
  4. ben bizzat karadenizin bağrından koptum heheyy azönce babannem birsürü lazca bişi anlattı yine anlamadım gldüğü yerde güldüm ciddileştiği yerde adabımı bildim olm yine denizanalarına savaş açtık bugn bide yanmıcam lan bu sene dedim ama YANDIM LANET YAA TİŞÖRT VARDI LAN NASIL YANABİLDİ SIRTIM NASIL BANA BİRİ BUNU AÇIKLASIN !!1!!!!!!111! dönüşüm çok serpil olabilr hogwarts beni kabul eder umarım

    YanıtlaSil