3 Haziran 2011 Cuma

erkek dediğimiz




 ayrıca bknz.

12 yorum :

  1. bu erkek dediğimiz olgusu karşısında aseksüel olma hakkımı kullanmak isterim:)
    zira benim erkek dediğim tam da şöyle birşey:
    http://www.gerardbutler.net/ :))

    YanıtlaSil
  2. erkek dediğimiz kesinlikle budur! çok güzel özetlemişsin..

    YanıtlaSil
  3. kjhdfgjhfdkjhf kusma hakkımı kullanmak istiyorum.seni japonlara atıp kaçalıım,tüm çekikler senin olsun biz bişey istemiyoruz.

    YanıtlaSil
  4. Oha çogsel ağlıcam! En çok görüş ayrılığı yaşanan yazımı yazmışım resmen. Nihöhöhöhö!
    @memento mori ben ona adam diyorum.
    @gaia lütfen yapalım lan! Savunun çekikler ben geliyorum!

    YanıtlaSil
  5. benim sarışın japon arkadaşım var ondan yardım alabiliriz.kjhggf

    YanıtlaSil
  6. yolla bebeyim :F nihöhöhöh

    YanıtlaSil
  7. o değilde bizim okula gelsene lan.her taraf koreli felan dolu.geçen 3 tane koreli yolumuzu kesip bizim için birşey yaapr mısınız,video çekcez demee getirdiler.ama anlamadık tabi,çok zorlandık anlarken.sonra biz orda 4-5 arkadaş dizilip "Türkiyeye geliin" diye bağırdık.olay buymuş hani.Yeani eğer türkiye koreliler japonlar felan tarafından basılırsa suçlu biziz.biz çağırdık onlarıı.bu arada okuldaki tüm çekik gözlülere korlei diyorum ben,daha smaimi geliyo.eskiden trtde kore dizisi izliyodum düşlerimin prensi diye,çok güzeldi bence ama herkes dalga geçti benle kore dizisi izliyorum diye teyzeler bile:(( neyse.matematik dersindede bi koreli var kalpli kolye felan takıyo erkek yakında ugg giycekde gelcek diye korkuyoruz.çokta sosyal maşallah.bir tane kokoş koreli vardı,topukluyla geliyodu hep.bi tanesininde göt kadar boyu turuncu boyama saçları vardı.ama çok ibretlikler allağma,öyle böyle değil.çok çılgınlar yani,özele seçilmiş gibiler.

    YanıtlaSil
  8. bok gibi yazmışım,harflerin yerlerini değiştirerek anlamayı senin zekana bırakıyorum.kjuhgf

    YanıtlaSil
  9. Oha olm hangi okul orası? Çok güzel bi suç işlemişsiniz lan! Basın burayı! O kadar çaresiziz ki yemekhanede hashilerle yemek yiyioruz belki araya karışmış bi kaç çekik vardır bizi farkeder diye. Ama sadece güzel yurdumun güzel insanları farkedip yemek boyu birbirini dürtükleyip bakıyolar. Biz de sadece zencüler var lan!
    Zeka konusunda şüpheleri kaldırdım :B

    YanıtlaSil
  10. :D :D istanbul teknik.valla çoklar ya,baze kendi aralarında konuşuyolar anlamıyoruzda bişey.bi de geçen büyük bi koreli topluluk gelmişti parmakla gösterip fotoğraf çekiyolardı.eheh

    YanıtlaSil