27 Haziran 2011 Pazartesi

Derleme toplama

Dün babamın bi arkadaşının bahçesine gittik piknik yapmaya. Sabahın köründe kalkıp ankaranın bilmem neresine kadar gittik. Gidince tabi anladım çok yanlış kişilerle ordaydım. Her bi çeşit meyve ağaçları, çiçekler, böcekler, ağaç evi, şirin kulübeler vardı. Direk gömdüm kendimi zaten ağaç evine. Hiç bi türlü yardım da bulunmadım. Zaten teyzeler amcalar var yea hallederler dedim. Sonra ben orda otururken çocuklardan biri geldi yandaki kiraz ağacından kocaman dal kırdı. İçim gitti ama koştum kaptım dalı. Dedim ben bunu güzel bi yontarım asa yaparım. Sonra kaçınılmaz sorularla boğuştum hangi bölüm, geçtin mi vs. Grafik deyince "olsun o da iyi" dedi. Amca mal mısın? Daha allah bi bölüm varsa gelsin dursun karşımda. Gerçekten bu bölümün içeriğini ve geleceğini ne sanıyosunuz biri bana açıklasın ya. Asıl konuya gelicek olursam uçurtma şaaptım ben orda. Biraz fazla olmuş sağ omzumda kas zedeleyecek kadar. Duramıyorum ağrımdan acımdan ya. İlaç, krem geçiniyorum şu an. Bugün de dişçiye gittim. Ağzım burnum da yamuk. Bi de Joey Tribbianiye benzeyen bi doktor gördüm. Bi dee adamın teki bana sınav nasıl gitti dedi. En güzel 3 saniyelik bakışlarımdan attım ona. Üniversiteye yeni girecek biri gibi görünmediğime emindim halbuki. Sabahtan beri doctor who izlemek için öldüm. Şimdi izliyorum bay.

6 yorum :

  1. adamda ne münasebetsiz. beğenmediysene içinden söyle dimi.
    ayrıca geçmiş olsun. ^^

    YanıtlaSil
  2. Çoğu grafiği trafik anlıyor. Trafik kazalarını önlersiniz artık diyor..

    YanıtlaSil
  3. @▬|α.к.α.т.я.ι.є.ℓ|▬ evet katılıyorum. teşekkür ederim :)
    @profösör o en iyi ihtimallerden biri. bi keresinde bana endüstriyel tasarım olmadı mı araba falan yapardın demişti biri.

    YanıtlaSil
  4. Amca-teyze modeli ya amk sizin, bana da oluyo. Eczacı olucam. Olsun o da iyi.. Nası yani lan? Ne olsam daha iyiydi.. Yetmiyo yaşlı bünyeye

    YanıtlaSil
  5. Bayan için en ideal meslek öğretmenlik lan biliyosun, yapma gözünü sevyim.

    YanıtlaSil
  6. öğretmen olsam matematik ya da ingilizce ararlar, oysa benden çok şahane okul öncesi öğretmeni olur. Hiçbi şekilde yaranamıyoz lanet gelsin

    YanıtlaSil