17 Haziran 2011 Cuma

bir lada niva bir insan

Evde bi bok kalmamış ben de alışverişe gittim. Evet eve dönmüş oldum yani. Ne zamandır tek başıma bişey yapmıyodum güzel oldu öyle. Baya tek tek ürün kutularını ambalajlarını inceleyerek ilerledim peşimde biri yok diye. Ne güzel bi duygu lan o! Deli gibi ramen aldım ne çeşit varsa. Yine dayanamayıp lipton meyveli çaylarından aldım yabanmersinli. O kutularını rafa dizince ço mutlu oluyorum. Sevmesem bile güzel. Lisedeki resim hocasının odasında görmüştüm o olayı, kadında karemelli çay bile vardı. Bi bulamadım! Öaa rengi ne güzel oldu lan şimdi yaptım da. Germani Pilsener aldım merak ettim nasıl tadı. 33lükleri ço şirindi ama dayanamadım 50 aldım yine. Gereksizce yazıyorum ama film dolmasını bekliyöm sıkıldım. Neyse alışverişi bitirdim bi çıktım yağmur. Biraz bekledim azalınca durağa gittim. Dolu başladı bu sefer. Baya bi bekleyişin sonunda binebildim. Ama nefret ettim lan! Böyle dedim araba olsa da atsam çantayı binsem gitsem oh! Naylon poşet kullanmam ama bi yandan da araba isteyecek kadar insani bencilliğe sahibim. Bay.

3 yorum :

  1. ramen yemeye kendimi davet ettirmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. O çubukları kullanamıyorum, evet. belki öğretirsin belki bi gün tanışırız ya

    YanıtlaSil
  3. @olric davet var ama ramenimi paylaşmam bu konuda cimriyim.
    @gasilhane pratik çöcüğüm pratik. Hiç çatal kullanma olur.

    YanıtlaSil