4 Mayıs 2011 Çarşamba

olmadı :')

Temel grafik eğitimi projesi gereği etrafta şemsiye formu kelebek formu efenimesokıyım öküz başı formu, tekerlek formu vs arayıp duran 30 kadar insanız. Normal insanlar ne yaptığımıza anlam veremiyo. Şahsen geçen hafta otobüs sırasında yerlere bakınarak durdum ve bi an çömüp fotoğraf çekmeye başladım. Çünkü kendi objem olan şemsiye formunu bir kaldırım taşında yakalamıştım!
Hayatımdaki ilk ciddi yemeği yaptığım şu sıralarda ki kendisi taze fasulye olur, bisiklete atlayıp fotoğraf çekeceğim için biraz tedirginlik yaşıyorum. Neden? Çünküüüüğ pazartesi günü uzun zamandır bisiklet sürmemenin hevesiyle 6 saat bisiklet sürdük. Eve geldiğimizde kıçım nerde bilemedim. Ağrıdan acıdan 9da yattık ama uyuyamadık 11de kalktık. Kalktık derken böyle kısa bi mesafe katedip koltuğa yığıldık film falan izledik sonra tekrar yattık.
OHa çok mutsuzum! Dışarda çocuklara bağıran teyzeye bakıcam diye dibi duttu :( Çok özenmiştim lan!

4 yorum :

  1. Tebrikleeeer, taze fasulyenin dibini tutturabilen ilk insansın sakdjgklasdhgkjad.

    YanıtlaSil
  2. ıdjasdpoıasdısapdjasd. Aaa normalde tutmayan bişey mi o? Tariftekine göre su koydumdu lan hüfrt diye çekmiş bütün suyu :(

    YanıtlaSil
  3. Tabi genelde insanlar, su çeken yemekler yaparken belli aralıklarla o suyu kontrol ederler:D

    YanıtlaSil
  4. Tamam arkadaşım çok ezdin!
    Bundan sonraki yemek serüvenlerimde görüceksin!!!!11!!1!

    YanıtlaSil