8 Mayıs 2011 Pazar

Hobi olarak yaparsın canıms

Şu an bişeye çok sinir oldum. Aslında bi süredir sinir oluyorum ama rüyamda bile karşıma çıktı bu olay. Bok ötesi çizimlerini eser olarak paylaşanlara karşı yapılan "oha çok güzel, çok yeteneklisin canıms,beni de çiiğiiiiz..." tarzı yorumlar böyle ne bileyim. Aslında bok gibiler biliyo musun?  Birilerinin bunu söylemesi lazım lan, bize hep söylediler hep yerden yer vurdular zamanında hey gidi. Şimdi neden sinir oldum ben buna ço ilginç.
Mesela şu resmi incelersek ki kardeşimin "eseri" olur kendisi, şu bebenin bile bi estetik kaygısı var! Renk seçimleri var. Kompozisyon yerleştirmeyle alakalı düşündüğü şeyler var. O bunu bilmiyo tabi. Oldu bay.

5 yorum :

  1. Ben en çok resimlere ya da fotoğraflara İngilizce isimler koymalarına gülüyorum. "touch of the sun" "silence" bir de sonlarında 3nokta var ki derin anlamlar yükleyebilelim falan.
    like a shit...

    YanıtlaSil
  2. Katılırım bu düşüncenize

    YanıtlaSil
  3. Benu en cok deviantart'daki !fotoğrafçılara söylemek istiyorum ama hesap açmaya bile üşeniyorum değmez diyerek

    YanıtlaSil
  4. Kız olunca sıçtığın boku bile like'lıyolar düşün bi de sansür falan geldiğinde yaza doğru iyice artıcak bu durum.

    Ben çok güzel kedi çizerim baksana bi:))

    YanıtlaSil