21 Mayıs 2011 Cumartesi

Havalı (H) EHE

Çok pis balkon keyfine hazırlanıyoruz ya çogsel! Günün ilk besinine birazdan gömüşücez. Çünkü bütün gün temizlik ve ev alışverişiyle gitti. Tam yemek yaparken de tuz olmadıgını farkedip markete gittim bisikletle. Bisiklet benim değil arkadaşımındı yaşadıgım zorlukları şu an yazmak istemiyorum. Ama dönüşte arkamdan gelen bi araba hey höeyy löey li laf attı. İçerisinde 3 tane mahoni vardı. Baktım benim dönüceğim sokağa döndüler. NİHAHAHAHAlı bi gülüş ifadesi takınıp bisiklet elimde gidiyorum. Arabanın yanından geçerken "muhammed bah seningi geçiyo" dedi mahoni1. Tam adım atmışken durdum dönüp "bana mı laf atıyosun lan sen" didim. Ağzında dondurma döndürmekle meşgul olan mahoni1 beklenmedik tepkiye karşı " yüooo" didi. "senin ağzına sıçörüm gerizekalı" didim. Sonra da arabaya yımrığımı indirdim. BENCE EN HAVALI KISMI BUYDU!!!!!11!!BİR!!!! Koşarak eve gelip arkadaşıma anlattım beraber zıpladık bay.

6 yorum :

  1. zbammladım çok şahane, senin o mükemmel kafandan öperim saygıylan, şahane:) ben de artık öle yapıyom şaşırıyolar.

    YanıtlaSil
  2. ov ye bebeyim. iyi olmuş çok da güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. 20'li yaşlarındaki genç üniversite öğrencisi Burcu Tırt, mahallesinde bisikletiyle korku saçmaya devam ediyor! :D

    YanıtlaSil