27 Mayıs 2011 Cuma

dedeler

Bundan bi 30-40 yıl sonra her yerde Alp, Eren, Batuhan, Burak, Canberk efenime sokıyım Kaan,Berk falan diye dedeler olucak lan! Çok korkunç bi gelecek bekliyo bizi. Gizemli Tuğçeli Gamzeli nineler anneanneler babaanneler. Ama yıl 2011 hala çocuğuna Necmettin diye isim koyanlar var. Ya çocuğuna isim koyuyosun abi bi düşün lan. Otur köşene çekil bi düşün. İnsan ismi koy lan! Ne yapıyosun sen ya?

3 yorum :

  1. ahaha bunu ben de düşünmüştüm biliyomusun?
    ananenin adı selinsu düşünsene =)))

    berkecan dede =)) ne komik!

    YanıtlaSil