6 Mayıs 2011 Cuma

çöpten koltuk al (oynayanlar; bt, tö)

Veeee sonunda balkona koltuk bulma mücadelemiz sona erdi! Şöyle ki; öğlen bisikletle giderken çöpe atılmak üzere yola konmuş 3 4 koltuk gördüm. Hevesle ağzımın suyu akarak hız aldım. Zaten Töğçe de geliyodu karşıdan. Hemen meseleyi söyledim. Bi gittik inceledik. Baya güzel koltuk lan! Minderleri yok ama böyle eski ahşaplı falan. O an "yapıyo muyuz haaağğyapıığğğyooğmuuğğyööooüüüuuzz?" tarzı bakışlar içine girdik. Sonra almaya karar verildi tabi. Aylardır beklediğimiz fırsatı çevre insanları ayıplar diye kaçıramazdık. Gittik bisikletleri bıraktık. Sonra koltuğun üstündeki tekli koltuğu indirip 3lü koltuğu şöyle bi tartıp tuttuk 2 ucundan. Eve doğru yürümeye başladık. Apartmanda da 4 kat çıkardık ama ne çıkardık yani! koltuk balkona ulaştıgında sarıldık lan sevinçle. Sonra baktık balkonun temizlenmesi lazım. Aslında bunun için balkona bakmamız gerekmiyodu zaten bokun ortasındaydık direk. bi 5 ay benden bilmem kaç ay da ev sahibinden sayarsak bayadır insan yüzü görmemiş bi balkondu. Yine bisikletlere binip temizlik malzemesi almaya gittik. 4m hortum aldık ama çok kocaman bişey bekliyoduk, 4 metre lan sonuçta! balkonun bi kısmını tazzikli su yaparak yıkamak zorunda kaldık zaten. 3 buçukta falan başladık temizlemeye 6da bitti! Öyle bi zorluklarla mücadele durumu yaşandı. Bu hafta da koltuga örtmelik bişeyler ossun minder ossun bişeyler alıcaz. Şimdi ne fotosunu çeker koyardım ama annemlere geldim yea.

4 yorum :

  1. :)) kıçında paralansın, derdi anneannem. biraz amiyane kaçsa da güzel dilek aslında ;p

    YanıtlaSil
  2. Bir esrarın içinde bir sır,
    bir sırrın içinde de esrar olurum.
    İşte bunun gibi,;
    bir mechulün içinde bir malum,
    bir malümun içinde bir meçhül olurum.

    İşte ben buyum...

    Seni aradığımda çıkmaz sokaklarda yolumu bulur,
    seni unuttuğmda put alanlarında kaybolurum.

    İşte ben buyum...

    Bir İsmail gibi bilerim bıçağı bir bilinç olur;
    bir İbrahim gibi koç olur, kurban olurum.

    İşte ben buyum...




    Not: Bir maniniz yoksa sizi sayfamıza davet ediyorum. Bir dostluk kahvesi, dostluğumuzu daha da pekiştirecektir.




    http://mefkuremiz.blogspot.com/2011/05/baharla-yaz-arasndaym.html#comments

    YanıtlaSil
  3. Ben de severim eskileri.. Bir anlam yüklüdür onlar..

    YanıtlaSil