10 Mayıs 2011 Salı

bu sabah bülent ersoy olarak uyandım

Ben şu ortamda bildiğin huzur buluyorum! İstemediğim bi şey yok etrafımda. Buzdolabım çok osururcasına ses çıkartıyo ama ossun. Hem bugün yeni koltuguma oturmalık minder dikmek için kumaş aldık. Çogsel lan! Bi de diğer odaya perde için kumaş alabildim sonunda! Güneş gelmesin diye otostopta kullandıgımız beytepe kağıdını kullanıyoduk, yapıştırdık cama. Yazık! Bugün ve yarın procelerimi halledip küllerimden doğarcasına toparlıcam evi. Zaten bahar şenliğiymiş bilmem neymiş hevesim yok. Genşler eğlensin ben iyyim.

5 yorum :

  1. nestlenin cappuccinosu kendisi.

    YanıtlaSil
  2. Gayet iyiydi bu postun..


    Ben yine gölge gibi sayfana süzülürüm. 
    Gecenin mehtabı, gündüzün güneşine inat 
    Daha çok ışıtır, daha çok ısıtırım.


    Ay gümüş olsa
    Güneş altın
    Yüreğim hazinedir
    Kırk haramilere inat..

    YanıtlaSil
  3. Gayet iyiydi:) EHAHAHA, senin sıtayla bişi demek istiyorum: Olduğ o zaman canımsın:)

    YanıtlaSil
  4. Neyi ısıtıyoruz anlamadım?
    @gasilhane canımsın ama!

    YanıtlaSil