4 Mayıs 2011 Çarşamba

belirsizlikteki ergen sitemleri, ona göre.

Derslerin bitmesine 3 hafta kaldı ve benim belirsizliklerim başladı. Finalleri verip çalışmaya başlamam lazım. Nerde ne yapıcam onu da bilmiyorum. Ne zaman iş aramaya çıkarım onu hiç bilmiyorum zaten. Bulamam diye hiç arayasım gelmiyo hatta. Çünkü öyle geliyo ki bu yaz çalışmazsam önümüzdeki sene büyük ihtimalle annemlerin yanına dönmek zorunda kalırım gibi. Onun stresiyle yaşıyorum. Bu eve yerleşeli 5 ay olmuş ama tadını çıkaramamış gibi hissediyorum lan her an taşınıcam stresinden. Bir sürü eksiğim var zaten. Onları almaya ne fırsatım ne de param oldu. Hem onları tamamlayıp hem de bi sonraki yılımı garantilemem lazım. Para kazanmaya başladıktan sonra kendimi tam olarak eve çıkmış gibi hissedicem. Öeh lan sıkıldım belirsizlikten. Çok feci stres yapıyo bende. Hatta şu bahar şenlikleri olayına bile geriliyorum gereksizce. Ne gelen herifler ilgilendiriyo beni ne de gitmek ne de başka bişey her neyse ama ona gidilir mi gidilmez mi belirsizliği bile fazlasıyla gerilmeme sebep oluyo. Çok ergen laflar ediyorum liğv miğ aloğğoğğn diye bağırsam yeri! Zaten yine tuttum joker posterimi astım eve. Bu sefer eve ama odama değil dikkati sündürelim! Ordan bi yırtabilirim gibi. Gerginlikten bi sürü film izledim temizlik yaptım kafam dolsun diye. Ellerimi kağıda sürtsem baskılı resim falan yaparım lan şu an. Öyle kötü oldu ciften. Bi de insanlar neden cam siliyo onu anlamadım lan bugün bi ara düşündüm de. Bi tek taşınırken silmiştik bi bok olduğu da yok.Bay.

1 yorum :