14 Mayıs 2011 Cumartesi

allahın da yeri zamanı var

Kardeşimin böyle bi sunum yapma ödevi gibi bişeyi varmış. İşte bebeler toplanıp günü gelen şiir okuyo, şarkı söylüyo bişeyler bişeyler. Biz de hırs yaptık dünyanın oluşumunu falan anlatıcaz resimleyip. Big bang olaylarından bahsettim anlasın diye sonra da vidyo izlettim ki iyice aklında kalsın. Gayet güzel anlatıyo herif patlamayı bilmem neyi sonra konuşan bi dünya çıktı "peki bu mükemmel düzen nasıl oluştu?" dedi. Dış seste "bu mükemmel düzen ALLAH sayesindedir." dedi. ÇÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ HAYVAAANNN diye bağırdım direk kapadım. Annem bile yarıldı lan inançlı bi insan olmasına rağmen. Hani tamam inanıyosunuz da her yere sokmayın lan allah diye! Eğer varsa o bile gülüyodur bence "yeter olum abartmayın" diye. Hayır bi de dinle bilimi birleştirmeye çalışmayın bak allanaşgına. Biri varken diğeri olur mu lan?! Din saçmalıklarıyla bilime ortak olmaya çalışmak, bi yerlerde yolunu kesiştirmeye çalışmak falan. Yok canım öyle olmuyo. Evrenseldir falan diye kakalamaya çalışmayın artık yea!

9 yorum :

  1. Haklısınız Allah'ın da yeri zamanı var.Mesela bırakın caminin içinde 80 lik dedelerde kalsın...Bir gün gelir bir de ordan çıkmazsa ne yaparız bilmem...
    Dışarda insanlarla birarada kalmak ta var ...

    YanıtlaSil
  2. @2 inançlı detected!!!

    YanıtlaSil
  3. Saçmalıklar çözüme götürebilir..

    YanıtlaSil
  4. Çok güldüm ya:) Bu video nasıl var olabilir yazmadıkları eksik kalmış bir.

    YanıtlaSil
  5. o videoyu sanırım okulda din dersinde izlemiştim. o günden sonra eskisi gibi olamadım falan diyomuşum :D

    YanıtlaSil
  6. işte dikkat edicez genşler! her yerden çıkabilir belli olmuyo.

    YanıtlaSil