23 Nisan 2011 Cumartesi

milletçe bişey kutlamamayı talep ediyorum mümkünse

Kardeşimin gösterisi sebebiyle annemlerin yanına geldim dün akşam. Sabahın 8inde kaldırıldım okula gitmek için.
Yıllardır böyle bi ortamda bulunmamıştım. Ordaki bebelerin derdini anlamak güzeldi. Sırf hoca yoklama alır diye gelmek, gelmeyenleri yoklama alındı diye kandırmak FALAN.
 Neyse işte bir veli bayramında annem ve ben ORADAYDIK. Gerçekten burunlarından getirdiğimizi düşünüyorum. Çokta güzel oldu. İlk önce hangisi müdür diye seçmeye çalıştık. Sesi müdür kıvamına ulaşmış bi adam vardı tabi ki de oydu. Zaten konuşmaya yapmaya çıktı kendisi. Herifin çok fazla sesli harfe ihtiyacı vardı lan. Şimdi anlatamıyorum ama orda olsanız anlardınız.
Sonra asılan Atatürk resmi gerçekten korkunçtu. Bebeyim keşke biraz benzetmeye çalışsaydın. Hadi sen benzetemedin kimse mi farkında değil de onu asmışsınız oraya. Abi bildiğin sümsük tırsık bi ifade vardı adamcağız da. Ağız burun başkasının zaten.
Beni çileden çıkaran olay da 2 tane çocugu aldılar ortaya diktiler. Ellerine de bi tane Atatürk portresi verdiler. O güneşte o bebeler o bayramı o şekilde kutladılar. Hayır yani amaç nedir? "BEN ATATÜRKÜ ÇOK SEVİYORUM BAKIN!" mı dedirtiyosunuz çocuklara bunu yaparak?
Sonra tabi bi de 9dan 10 buçuklara kadar ses sistemini ayarlayamamak sorunu. Ne vardı erkenden halletseniz. Yok ama böyle kutlamayı seviyöz biz.
Gösterilere gelirsek sığ beyinli öğretmenlerimizin katkısı çok büyüktü. 3 tane hareketi dönüp dolaşıp önümüze servis etmeleri. ÇOK ŞİRİNDİNİZ. O çocukları bıraksanız daha yaratıcı şeyler yapıcaklar lan!
Heatta ilk çıkan çocutlar tam 3 kere EVET 3 kere yaptılar danslarını ses sisteminin skindirikliği yüzüünden.
Milli eğitim bakanı da bu okuldan seçilmiş bi tane kız çocüğü. Konuşmaya başladı ama bağımsızlığımız özgürlüğümüz tbmmye teşekkürler dediği an ALLLAAAAAH çektim lan. Yok artık abi aya basmışlar! Kim yazdırıyo lan böyle şeyleri amonyum.
Bi tane bebeye aşık oldum allahım ne güzel bi çocuk öyle. Topik sarışınımsı turuncumsu hatta direk pigmentsiz bişey lan. Gözlerim doldu resmen. Vuhuuu yaptım ıslık çaldım ona :F
Çok fazla veliye saataştık ama çok güzeldi yeaa çok duygulu anlardı. En son birine bağarma çocuklara dediğimi hatırlıyorum sonrası yok demicem sonra kardeşim çıktı zaten hemen makineye sarıldım. Kardeşim diye söylemiyorum hayatımda gördüğüm en yeteneksiz bebe. Zaten öyle bi oynuyolar ki resmen birbirleriyle tanışmıyolar diye düşündüm. Yaptıkları hiç bi hareket birbirini tutmuyo ya hani ama yine de delicesine alkışlar.
Bi de sırf dans edicek şarkı söylicek diye makyaj yapılan kızlar son bulsun. LÜTFEN.
Bayram kutlayalım diyösünüz fekat oraya bi ortam yapsanız yemekler, iççekler, tatlılar, balonlar, müzikler, soytarılar falan. böylece siz değil de bebeler eğlense?
çok ders verici bi son oldu.bay.

1 yorum :

  1. :D:D Her okulda aynıdır herhalde bunlar :D Hani büyükler çocuklarına oyun oynatırken aslında kendileri oyun oynuyorlardır ya (hala çoocuk olma ve kalma isteği) bu da o hesap :D

    YanıtlaSil