28 Nisan 2011 Perşembe

faturalarım ve içlikli komşum

Ne yazıcagımı önceden çok güzel açıklayan böyle bi başlık daha da bulunmaz öncelikle bunu söyliyim. Ne elektrik faturam ne su faturam ne de pizza-pide-halı-tüp-su olaylarını kapsayan hiç bir olay yok posta kutumda. Bi de üstüne gecikmiş internet faturanızı ödeyin diye mesaj gelince aha dedim benim içlikli komşu artık postalarımı da çalıyo. Zaten her kapı sesine çıkan bi insan kendisi. Çöp çıkarıp kapıyı kapattıgım an çıkıp çöpü inceliyo lan! Bi gün ped falan doldurucam içini. İçlik denen olayı çok iyi kavramış bi insan olarak apartmanda temizlik yapıyo kendince. Ölürse ilk ben arıyım lan yetkilileri memur beyleri falan. Bekliyorum kokkünü!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder