19 Nisan 2011 Salı

acınası öyküler

Evet, 24 saatlik hayatımın özeti bu görüntüde yatıyo. Kendi evime geçtim ama hala boşlukta olmanın getirdiği takıntılı hal nedeniyle aralıksız olarak friends izliyorum. ve hala izliyorum. bunu yazarken bile izliyorum. dur diyecek kimsem yok! yazık lan! yazık!
bu kız var ya sırf ertesi güne ne yapması gerektiğini ertesi gün hatırladıgı için ders bırakıyo. azimle devam ediyodum lan ben o derse. inancım vardı bi kere. hoca gelip "kaldın çocugum yeter anla artık" diyene kadar gidicektim. ama başka bi dersini kurtarabilmek için bu savaşta yenik düştüm. kabullendim kaldıgımı.
olduğ bay.

3 yorum :

  1. Friends.. Dur! Nolur.. Nolur yalvarırım!

    YanıtlaSil
  2. oha işe yaramıyomuş. toplamda 35inci bölüme geçiyorum şu an.

    YanıtlaSil
  3. friends candır :) gülücük

    YanıtlaSil