7 Mart 2011 Pazartesi

neş e kaynagım tığçe.

Geçen gün çok trajik bi olay yaşandı. En başa alıyorum. Şimdi benim bu arkadaşım Tuğçe bana atacagı mesajları nedense en feci olanlarını gidip 30 yaşındaki kuzenine atmakta. Olaylar "ben banyoya giriyorum. iyi geceler" mesajıyla başladı. Bana ulaşması gereken bu mesaj gecenin o saatinde savunmasız ve iyi kalpli bir adama gitti. İkincisi daha affedilebilir bir şekilde ders amaçlı aldıgı çıktıların 30 lira tutması üzerine kalp kırıklıgı ve hayata sitem eden mesajdı. Bundan da nasibini aldı zavallı adam. Ama sonuncusu resmen ikincinin hıncını çıakrtır nitelikteydi. Şöyleki "SHOW ME YOUR BOOBS". Sonra sildi zaten numarayı.

3 yorum :

  1. tuğçenin ebeveynlerine kızınız anlatamıyceğim şekilde munis,çılgın diyerek uyarı niteliğinde birşeyler gitmesi yakındır.yazık lan adama da.ben de teyzem diye bi adama mesaj atıyomuşum sürekli.
    "teyzoş anneler günün kutlu olsuun"
    "bi koltuk takımı gördük tam sana göre"
    sonrası adam bide alamancı türk çıktı,beni aradı ben senin teyzen değilim diye.......

    YanıtlaSil
  2. @birgünlük biz de etkisinden kurtulamadık.
    @gaia dşlaksdaoskdasidaoksdşipasdokasdpşoaksdasıdjasldasjıd. ayrıcana munis olarak nitelendirilen bi arkadaşa sahip olmak çok garip hislere yol açtı ben de!

    YanıtlaSil