11 Mart 2011 Cuma

Mim var dediler geldik! (ehe)

Hep bu mimi beklemiştim saygı değer burak arkadaşım! Elden gözden öptüm hadi.

Hayalinizdeki meslek nedir?
Hayalimde neden bi meslek olsun ki lan? Hayır hayal kuruyorum ve bu bi meslek hakkında mı oluyo yani nedir? Ya bırak allaşgına!

Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm?
Canım çok komiksin!

Çay mı, kahve mi? Kaç şekerli? Sütlü, sütsüz?
Kahve.Bol kahve. Sısla.

En önemli makyaj hileniz?
dlkasjdlasdjpasşdojkaspdşoaksdpaoskd

Tam şu anda kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne olurdu?
NEDEN? neden tam da şu anda kucagıma cin düşsün ki? Yani bence cin de bunu haketmedi.

Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği ve tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsanız, hangisini seçerdiniz?
Öğle yemegini seçerdim lan bizim yemekhanede ço güzel şeyler çıkıyo çünkü. Ama bi tanesini seçtiğim için ömrüm çok gitmezdi bençe.

Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?
:)

Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı bu ne olurdu?
Hayatımda gördüğüm en denişik seçenekler.

Sahip olmak istediğiniz bir yetenek?
Sahibim la (H)

Bitince almaya devam edeceğiniz bir kozmetik ürünü?
Göz kalemi.

Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse tam olarak neyi görmek isterdiniz?
Hayır.

Gizli ünlü aşkınız kim?
Gizli kalmalarını ben de isterdim. Ama genelde anırıyorum.

Neden blog tutmaya başladınız?
Özendim

Tuğçeyi mimlicem ama o da takmaz. Olduğ o zaman.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder