19 Mart 2011 Cumartesi

evet baba odanın rengi güzel olmuş git artık!

Uzun zaman ebeveyen olan evde gece yarısını geçik oturmayınca oh cümleyi bağlayamıyorum. İşte neyse annem geldi odama az önce (annemlerde kalıyorum bu haftasonu) uyuyup uyanmış enerji emmeye hazır kadınanam modeli. Tabi gözler karanlığa alışmış kapıyı açıp suratına ışık vurunca "anne bi git allasen o surat ne ya?" dedim. Şapşal yarıldık o şekilde kaç dakka. Ama hala öyle duruyo. "Lan git nolur" cümlesini kurmaya çalışarak yaşadım bi süre. Çok zor anlardan biriydi yine.

2 yorum :

  1. onu ben dicem on yıl unutmaz,iletişimsizlik üzerine de bi nutuk atar:D
    "lan git noluurr" ölmeden önce yapılacaklar listesinde yıllardır ilk sıra :D

    YanıtlaSil
  2. çok ve sesli güldüm, çok ve sesli! Enerji emmeye hazır:)

    YanıtlaSil