7 Şubat 2011 Pazartesi

Tanrı jigolodan korusun, sexse doysun.

Kaplımbağadan açılan konu sincaba ordan da kediye köpeğe sıçradı. Tek amaç en ezik büzük en dışlanmış kaplımı alıp ona nefret kokan isimler takmaktı. Sonra da boyaya batırıp çıkarmak falandı belkide. Sonra tatmin olamadık heralde ki internette barınağa yollanmaktan kurtarılmaya çalışılan köpeklere kedilere baktık. Ço üzüldük ço perişan olduk. Ama taktık akfaya. Nasıl bakılır neapılır onu da bilmiyoruz. Gidip " bu iti kaça satıyonnuz?" mu dicez ne dicez. Ne yicek o yavrucak. Makarna yicek ne yiceğdi. Adını Yavuz koyasım var hep ama ortak bi isim bulcaz artık. Ne buluyuroz lan önce bi yavruyu bulalım alalım. Neden yazıyorum onu bile bilmiyorum şu an bence çok gereksiz bi girişimdi. Ben olsam okumam. Beklentim boşa çıktı ya şimdi benim sabah ezanını duymadan uyumam. Bunu da anlamadın de mi? Bay.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder