8 Şubat 2011 Salı

Otobüs yolculuklarından çıkarılacak dersler vardır

Genşler! Bakın doğurmayın lan allasen. Size sesleniyorum hanımlar. Yapmayın. Çok hevesiniz varsa gidin hazır olanlardan kullanın ya!
Çok korkunç bi muhabbete şahit oldum bugün hatta bence bakışlarımla dahil bile oldum ha! Ortada sürekli "bizimki" diye bahsedilen bi bebek vardı bu telefon konuşmasında. O an zaten bi üzüldüm. Bizimki hiç uyumuyomuş ebeveynleri çıldırtıyomuş. Sonra kadın hesap yaptı ve sadece 12 saat uyuyo dedi. Çüş pardon da camış yani daha ne yapsın!?! Bi de ekledi "Gerçi az uyuyan çocuklar daha zeki oluyomuşta aman Bizimki çok uyusun gerizekalı olsun valla napiyim" dedi.
Bi de bişeyin Abdullah Gül'e olan benzerliğinden bahsetti durdu. Bizimki benzemiyodur umarım. Sürekli aynı Abdullah Gül falan dedi bu zat. Gerçekten bir kez daha üzüldüm.
Konuşuğu da Arabistan'a mı ne taşıncak mıymış gitcek miymiş herneyse, "ay çok kötü kız napıcaksın Arabistan'da. Amerika'dan sonra çok kötü vallahi" dedi. Ama türbanlıydı bunları söyleyen. Ay dedim.

*Bi de bu görselin adı: abdullah_gul_kizgin

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder