9 Şubat 2011 Çarşamba

Kısa kalmamış uzun aldım kesin o yüzden bunlar

Yalnız ev çok kirlenmiş, pislenmiş. Az önce taytımı çektim bıraktım ne biçim de toz tabakası kalktı. Üst üste 5 kere yapınca bile etkisi azalmadı olayın. Bi de nolur uykuya ihtiyacım var ama uyuyamıyorum. Dur sabah haberlerini de söyliyim. Bence en ilginci Romanya'da falcılar geleceği bilemezse hapsi boyluyolarmış. Bi de Mısırla ilgili haberlerin en güzel yanı ço ilginç insan isimleri var. Feysbukta da "hepimiz Halis Said'iz" diye grup kurulmuş. Teknolojiden de ödün vermeyen millet.Güney Kore'den de müthiş yetenek diye gitar çalan bi çocuk koymuşlar. Çalışınca oluyo arkadaşlar abartmayalım. Kılıçdaroğlu'nun da TSKyı bi tek ben eleştiririm diye bi haberi var ama fotoğrafı çok korkunçtu, yazık adama açmadım o yüzden. Kaynağım hürriyete teşekkür ederim. Ay çok ilginç bi telefon melodisi var şu an apartmanda.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder