24 Şubat 2011 Perşembe

İşte o amca olayından sonra temizliğe giriştik. 1buçuk ay sonra ilk defa yerleri sildik. Koltukta bi kör nokta var ama o sinir bozuyo lan. Nereye çekersek çekelim 2 adımlık bi yere ulaşamıyoruz. Halı çırptık olüm! Yasak falan ama olsun bize laf etmezler. Küçük zaten halı. O sırada da komşu bi kadın allah belanı versin ya diye bağırıyodu birine. Ciddi bi boşanma mevzusu var bizce. Sonra yatagın yerini değiştirdik. yatak dediysek 2 halı üstüne 2 battaniye üstüne 1 yorgan olan bi yatak bu. Ama mülteci kampı tadında istediği kadar kişiyi alabiliyo içine. Sıltanın çamaşır askılıgı konusunda ciddi sorunları var. Ben orda yer silerken kapatamadı bu tamam mı. Ayağı sıkıştı onu kurtarmaya çalışırken eli sıkıştı. Of lan çok zor anlardı. Gerildik. Bi de odadan ekstra bi çöp kovası çıktı. Bünyeye bi mutluluk falan. Odayı depo gibi kullandıgımız için ne var ne yok bilmiyoz tabi. Havalar bi ısınsın da işin en güzel yanı terası temizlemek olucak.

7 yorum :

  1. Umutsuz ev öğrencileri asldghşlasjhdgşlahsdg.

    YanıtlaSil
  2. ldkajsdlasjdapsodjasd.
    Arkadaşım neden umutsuz olacakmışız!=!?=!?!?= NEDEEEEEN!!!1!
    bay.

    YanıtlaSil
  3. Fotoda buram buram bi İbrahim Tatlıses kokusu var, o yüzden belki:p

    YanıtlaSil
  4. İbrahim Tatlıses de ne pis kokar amk yaa, böğk :/

    YanıtlaSil
  5. şdakdpoaskdapsodkaspdokasd.Olüm tam burnumda hissediverdim o kokuyu. Bu saatte bu duyguyu yaşattıgın için teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  6. Bol çemenli pastırma yediğini falan hayal edemiyorum. Neyse susuyor ve dahası siktirolup gidiyorum tamam, bu kadar iğrençlik kâfi.

    YanıtlaSil
  7. http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/17040543.asp ben de sana bu haberle veda ediyorum.

    YanıtlaSil