8 Şubat 2011 Salı

Hakan Peker poposu tanıyabilen arkadaşım var.

Bugün artık evime döneceğimi bilmenin haklı sevinciyle sabah 7 buçukta kalktım. Resmen 4 gündür alıkonuyorum. Aile fotoğrafı çekmek için. Dün artık yeter anneler babalar çekeyim bitsin diye çıkış yaptımsa da, babam tarafından "bugün çok malım", annem tarafından "uçuğum var" gibi bahanelerle 1 gün daha evde tutulmaya çalışıldım. Ancak yemezler. Dedim ki arkadaşlar şurda photoshop eğitimi almış ve daha da alacak olan bi insanım, tek derdiniz mallık ve uçuk olsun. Karşı cepheden reaksiyonu alamayınca gidiyom ben yağrın ona göre diye resti çektim. Allam yazım çok ciddi gidiyo lan ne güzel. Neyse işte kalktım arkadaştan haber bekliyorum gelicek olursa harç yatırıcam, gelmezse eve geçicem direk. Bence dışardan biri olsam şu cümledeki mantığı kavrayamazdm. Benim salaklığımdan da olabilir.
Google da doğru anahtar kelimeleri aratırsanız çok doğru sonuçlara ulaşabiliyorsunuz. Ayrıcana yeni şeysi ne güzel olmuş lan sulu balıklı. Biz de yapsak ya! Bence yapıcaz bu dönem. Hadi tamam.

2 yorum :

  1. pardon ne arattında bu çıktı "samuray emeklisi hormon tedavisi gören polat alemdar" mı

    YanıtlaSil
  2. Lan keşke onu aratsaydım ama tek istediğim "hevesli" insanları görebilmekti. Bence bu fotografı sen de gördükten sonra NAH hevesli oluruz dicem yüü oluruz.

    YanıtlaSil