6 Şubat 2011 Pazar

Daha fazlasını hakediyosam çok kırıcı

Şurda sıkıntı ve keder içinde sıkılmaya devam ederken kardeşimin yanıma gelmesi. İlk darbeydi zaten. Bi de şu an sol kulağım gerçekten içler acısı halde. Ağzını burnunu senin. Annemin telefonundan bi şarkı açmış. Yani 5-6 yaşındaki bi çocuk için normal davranışlar değil bunlar. Uzak uzak durma bana bla bla ben seni çok özledim bla bla kıyacaktım canıma diye bi şarkı söylüyo lan! Kimin olum bu şarkı! Kardeşimdi o benim. Çok güzelmiş bi daha söylicem dedi mesela şu an da. Bak, gerçekten zor durumdayım. Telefonu benim kulagıma kapadı şimdi de. Şu an tek dileğim heve keçiriyeee diye sönüp gitmesi.

2 yorum :

  1. Sesli güldüm yahu. :))

    YanıtlaSil
  2. ne güzel. en azından gülmeyi bilenler hala var
    :( vaynısını!

    YanıtlaSil