22 Şubat 2011 Salı

çik gildin hi bigin

Dersler başlamadan önce her şeyi kararlaştırdık. Kesinlikle devamsızlıkları şimdi kullanmıyoruz ve festivaller başladıgında dilediğimiz kadar derse girmeyip çadır hayatı sürüyoruz dedik. Pazartesi okula gittik kapıdan döndük. Ama haklı sebepler var lan. Hem geç kalmışız ders başlamış hem de ders İnkılap yani.
Salı kesin gidiyoz okula dedik. Sabah 7 buçukta buluşucaktık geç kalmayı göze alamazdık. Ben gece uyumadım hatta uyanamam diye. 7de hazırlanmaya başladım. Tam evden çıkmaya yakın Tuğçe'ye mesaj attım "gitmeyek la" özetli. Pijamaları giydim yatagıma doğru gideyazarken kapı çaldı açtım. "Neden?" dedim. Tuğçe de "Sana neden?" dedi. Mesajım iletilmemiş tabi. Beklemiş durakta sonra uyuyakaldıgımı düşünüp bi hışımla gelmiş. O ayakkabısıyla içerde dururken ben de duvara yaslanmış "gitmicem olum" diyorum. O da "hadi gidiyoz" diyo. 10dk süren hararetli tartışmadan sonra, inanmadıgı bişeyi savunmanın da getirdiği güçsüzlükle tuğçe de ayakkabıyı çıkarıp yataga kıvrılıverdi. Sonra içerik olarak gerçekten kötü konuşmalar yaşadık 2 saat boyunca. Her tamam lan sus uyuyalım lafından sonra gitmedi. Gülme krizlerinde bunun üstüne tırmandığım sırada "hep üste sen çıkıyon" demesiyle allahım çok zor anlar yaşandı ya. kimsenin başına gelmesin yani. diğer muhabbetleri yazamıcam şimdi ama bi ara buna "sen bugün çok cinselsin" dedim. Neden yapıyoruz lan?

14 yorum :

  1. yarın gidiyoz hayırlısıyla gençler.kazasız belasız işalah.

    YanıtlaSil
  2. Yaşasın devam zorunluluğu olmayan fakültede olmak!:D

    YanıtlaSil
  3. Yarın gidiyoruz sultan. Sonra da 3eye gidicez lan gel.

    @Burak, oha lan! Bi de harcı 2 haneyi geçmeyen fakülte de mi orası. Oha çok sinir oldum.

    YanıtlaSil
  4. Ya sizinki de çekilcek işkence değilmiş hakketen. Neresi orası, Harvard neyin?:D

    YanıtlaSil
  5. sensin lan harvard :D hacettepe işte düz. sen orası neresi onu söyle ben bırakıcam burayı orada denicem şansımı öyle güzel olay mı olur lan :D

    YanıtlaSil
  6. Uludağ. Ama devam zorunluluğu olmayan tek fakülte bizimkisi. İktisadi İdari Bilimler Fakültesi:) Bölüm tutuyosa, yatay geç! Tutmuyosa da dekanla bi pazarlığa otururuz artık senin için aslkşgdhlasdjhg.

    YanıtlaSil
  7. Okumalık derslere gelemiyorum lan ben yok yatar o iş :D Sen devam et bırak beni.

    YanıtlaSil
  8. Okumalık:D
    Senin neydi, gsf falan mıydı? Hacettepede gsf var mı lan:s değil miydi? Neydi? NEYDİİİİĞĞ?!?!?

    YanıtlaSil
  9. Hee tabiğ var, gsf siker diyorum ben de o zaman! tağam mı?!?!?!?1

    YanıtlaSil
  10. Oha hacettepede nası gsf olur ya?! Çok büyük bi mantık hatası. Hacettepe dediğin, tıptır.

    YanıtlaSil
  11. O tıp dediğin var ya o tıp dediğin beytepe kampüsünda bile değil! Hacettepe gsf adıylan var. Adıyla ama sadece dikkat edelim.

    YanıtlaSil
  12. Bence gereksiz olmuş. Ankara da siyasal bölümleriyle meşhur. Gazi de faşolarıyla. Bilkent desen zenginlik. Ankara şehrine gsf'yi toptan yakıştıramadım malesef :/ asşlkdgjlaşsdghşahsdg

    YanıtlaSil
  13. Klavyenin rastgele tuşları da şu yorumdan sonra seni kurtarmaya yetmez! Çok pis şeyler yaşıcaksın. Edem salıcam üstüne. Bekle sen.

    YanıtlaSil
  14. Gimme your best shot asdljghjaskdlhgljashg.

    YanıtlaSil