14 Şubat 2011 Pazartesi

Apartman görevlimiz bize hiç görünmedi

Selam canım ben üst kat komşun. Geçen gün anahtarlarım kayboldu da o yüzden gecenin 12sinde dış kapıyı açamayıp ziline bastım. Işıgın yanıyodu hatta biliyo musun. Zaten sabahın 4üne 5ine kadar alt katta azan gençlikten birisin sanırım. O saatte uyuymadıgına eminim. Neyse işte ben dondum kapıda. Sen kendi kapının kilidini açtın. Duydum o sesi. Ama o güzel parmagını otm. kapı düğmesine götüremedin. Sonra bi kaç zile daha bastım da ben sana taktım bi kere. Eve girince zıpladım zaten farkettin mi canım ha? Piiiç diye bagırdım sonra. Bence güzel bi arkadaşlıgın başlangıcı olabilir bu. Her şeyimi apartmanda konaklayan sigara içen amcaya borçluyum.

3 yorum :

  1. dkfjhgdkjh
    piiiç'e çok güldüm.
    onun dışında bi hayranın olarak geçen seni facebookta arattım burcu tırt diye ,bu kadar tırt olcağını tahmin etmezdim ama gerçekten tırtmışsın.bi soyadın bile yok........
    bide şu arkada çalan MİKAnın mı ? ay lav mika da öyle.

    YanıtlaSil
  2. Belirli zamanlarda bağırıyoz artık piiiç diye ha.

    Ekleşek balısı tırtlıgım can acıtıyo biraz ama.
    Yok Mika değil ay lav aynı zamanda da o çalmıyo. pileylist veririm istersen

    YanıtlaSil
  3. .sesi benziyo neyse mika zaten öyle sessiz sakin müzikler söylemez,ordan anlamalıymışım.anlamadım
    onun dışında "ekleşek balısı tırtlığım can acıtıyo" cümlenden hiçbi şey anlamamış olmam gibi bişeyde var.

    YanıtlaSil